BornHack bus 2018

(at-boy) #1

Så er der svar fra Solibus deres svar ses her under

Hej Dennis

Ups - har glemt at svare din mail:/

Vi kan sagtens lave turen som skitseret.

En dobbeltdækker med 79 pladser + trailer fra Kbh til Bornholm t/r koster ca. kr. 32.000,- inkl. moms og bro/færge*.

Hvis I ønsker en 20-personers opsamlingsbus fra Aalborg vil det koste kr. 20.000,- inkl. moms og bro t/r
Fra Århus er prisen kr. 15.000,- inkl. moms og bro t/r

• Pris givet med forbehold for billetpriserne på Bornholmerfærgen.

Håber at dette lyder fornuftigt:)

Mange hilsner

Lars
Solibus.dk
40375030

(at-boy) #2

Jeg smider lige besked tilbage med det samme og spørg til tider henholdsvis hvis vi vil over dagen før og dagen hvor BornHack starter

(at-boy) #3

Der er nu svar

Hej igen

Der er en afgang fra Ystad kl 18.30 onsdag d. 15. august eller torsdag d. 16. august. Så er I i Aakirkeby ca kl. 21.
Det kræver så afgang kl. 10 fra Aalborg, kl. 12 fra Århus og busbytte og afgang fra Kbh kl. 16.

Retur fra Rønne d. 23/8 kl. 10.30 med ankomst i Kbh kl. 13.15. Videre til Århus(ankomst kl. 17.15) og Aalborg (ankomst kl. 19.00)

Tiderne er givet med forbehold for om der er plads på færgerne…

Mange hilsner

Lars
Solibus.dk

(at-boy) #4

Til spørgsmålet om hjemturen d. 23 kan blive senere er svaret

Solibus undersøger imorgen formiddag om vi kan få turen over d. 15

Hej Dennis

Den næste afgang er desværre først kl. 16.30

mh Lars
Solibus.dk

(at-boy) #5

For at kunne sikre at vi har en bus hjem så skal vi helst idag have taget en beslutning på om færgen hjem 16:30 kan bruges
Det ville betyde at dem som skal over broen vil være meget sent hjemme men 10:30 vil betyde at vi ville skulle fra lejren kl. 09:30 eller tidligere, det synes jeg personligt er for tidligt

(Ern_st) #6

hvad tid tog vi hjem med bussen sidste år? der var vi også ret sent mener jeg, og Anders nåede ikke sit tog i Aarhus :stuck_out_tongue:

(at-boy) #7

Det husker jeg desværre ikke men i år går vi jo efter at have bus hele vejen til Aalborg

(Ern_st) #8

ok, uden stop i Odense? kan ikke se Odense nævnt nogle steder…

(at-boy) #9

I den oprindelige plan var Odense med det tjekker jeg lige op på til frokost hvor Lars fra Solibus gerne skulle have fundet ud af om der er plads på færgen over d. 15 August

(at-boy) #10

Vi tog færgen 16:30 sidste år

(at-boy) #11

medmindre der kommer nogen indvendinger inden kl. 19 så planlægger jeg at bede Solibus om hjemturen til afgangen med færgen kl. 16:30 hvis man er enig eller uenig med denne beslutning må man gerne tilkendegive det

(at-boy) #12

Nyt svar fra Solibus

Hej Dennis

Der var desværre ikke plads kl. 18.30 på udturen hverken d. 15/8 eller d. 16/8.
Vi kan få den sene færge kl. 22.30 fra Ystad onsdag d. 15/8.

Retur har jeg booket afgang fra Rønne d. 23/8 kl. 10.30 med ankomst i Kbh kl. 13.15

Skal vi holde fast i dem?

Mange hilsner

Lars
Solibus.dk
40375030

(at-boy) #13

En ting jeg ikke kan lade være med at tænke på er om måske færge afgangen 12:30 (frokost) kunne være en mulighed men der vil gøre det pænt svært fra Aalborg medmindre folk skal pænt tidligt op og afsted, Århus vil være lidt men ikke meget bedre da der vil være afgang kl. 06 så vidt jeg lige kan regne mig frem til

(Christoffer Hansen) #14

Jeg synes vi skal holde fast i ovenstående tidspunkter. Selvom jeg kan se vi kommer pænt sent frem omkring midnat på bornholm og skal til at opsætte telte der :confused:

(at-boy) #15

Jeg var nødtil at handle hurtigt og det eneste input der kom var fra @Ern_st på chatten som var enig i at prøve at gå efter færgen kl. 12:30 så det har jeg skrevet til Solibus mangler dog stadig at hører fra dem
Taget i betragtning hvordan det var at ankomme så sent sidste år, så tror jeg de fleste vil finde det træls da det er for mørkt til at slå telte op og folk vil være pænt trætte ved ankomst

(at-boy) #16

har fået følgende svar

Kære Dennis

Der er desværre udsolgt på afgangen kl. 12.30 d. 15. august.

Til gengæld er der plads på returen kl. 16.30 d. 23. august.

Mange hilsner

Lars
Solibus.dk
40375030

(at-boy) #17

Har sagt god for d. 23 16:30

Men ved ik lige hvad vi gør med turen over

Er d. 14 en mulighed?

(at-boy) #18

Jeg har spurgt Tykling omkring hvad hans holdning er til d. 14 men input her fra er også rart