Koordineret event med studerne 29 Oktober efter Stud-GF

(Christoffer Hansen) #1

Hvad siger de unge færdige studerende til at co-koordinere et film event med

1. Stud’erne og
  2. Øst/Vest

d. 29 oktober i Nordisk Film Biografer Odense (den i banegården) ?

(Ern_st) #2

Lyder fedt :slight_smile: hvem snakker du om når du skriver “de unge færdige studerende”? Folk der lige er blevet færdig uddannet? Eller os andre tosser? :smiley:

(Ern_st) #3

Jeres studtræf handler om A.I. Ik? Kunne være fedt at screene Ex Machina eller en anden relateret film

(Christoffer Hansen) #4

os andre tosser er korrekt antaget. :grin:

(Christoffer Hansen) #5

Jep. Artificial Intelligence.

Ex Machina (2014) er et interesting bud.

I Stud regi har vi kun haft snakket om biograf aktuelle film indtil videre.

(Ern_st) #6

@tien har nogle kontakter ved Cafe Biografen, der kan sikkert laves en aftale med dem om fremvisning af lidt ældre film

(Tien Tran) #7

Giv lyd hvis jeg skal gøre noget :slight_smile:

(Christoffer Hansen) #8

@tien Studernes bestyrelse har møde her i dag hvor jeg forventer vi kan blive enige om en film titel vi godt kunne tænke at vise efter Stud-GF 2017 til oktober d. 29.

(Og fedt hvis vi selvfølgelig kan få Prosa/(øst/vest) med på ideen med mulighed for en 1/2 - 3/4 sal kan fyldes.)

(Tien Tran) #9

Yes evt have nogle forskellige film klar hvis det ikke er muligt med den ene.

(Christoffer Hansen) #10

Hi @tien

Har du mulighed at arrangere visning af den film @Ern_st foreslog til klokken 14:00 den 29 Oktober 2017 ?

• Film: Ex Machina (2014)
  • Sted: Nordisk Film biograferne, Odense Banegård

@netravnen hilser fra bestyresesmøde hos studerne i dag.

(Ern_st) #11

@netravnen Vil der være noget i vejen for at det blev Cafe Biografen i stedet? (er der vi har kontakt til, hvis det er NFBIO så tror jeg lige så godt at i kan kontakte dem selv :slight_smile: )

(Christoffer Hansen) #12

@Ern_st Det studerne kommer med Bus fra Svendborg til Odense og de fleste skal ombord på toget hjem igen bagefter. Betyder vi alle har noget bagage med. Så det formentlig nødvendigt at kunne opbevare bagagen et sted mens filmen foregår (tror ik de intereset i det står i salen. (Medmindre det måske er under læret nede forest)