Mental træning og mindfulness Forår/Efterår

(Maria Bay) #1

Personlig udvikling

På denne introducerende workshop i mindfulness lærer du, hvordan du kan reducere stress, finde større ro og glæde.

På denne introducerende workshop i mindfulness lærer du, hvordan du kan reducere stress, finde større ro og glæde. Workshoppen er for dig, der gerne vil lære at arbejde målrettet med dit mentale fokus. Et fokus der kan bidrage til, at skabe store positive forandringer i balancen mellem arbejde og fritid.

Stress og bunker af arbejdsopgaver er hverdag for mange. Derfor kan det være en god idé, at kende til redskaber, der kan hjælpe til at reducere stress og skabe balance mellem de mange opgaver og forpligtelser, der er i løbet af en travl hverdag. Mentale træningsværktøjer kan være nøglen, så du kan lære, at blive mere fokuseret og balanceret i din tilgang til store mængder arbejdsopgaver. På en måde så du ikke tillader, at travlhed og deadlines påvirker din krop og hjerne ud over den naturlige stressgrænse. Værktøjerne findes og er velafprøvede, men det kræver daglig træning at indarbejde nye vaner. Et af de mest velafprøvede værktøjer er mindfulness.

Underviser
Christian Buch Iversen er proceskonsulent og har en baggrund som cand.it i softwareudvikling fra ITU, og har sideløbende med sin it-karriere arbejdet med mental træning og personlig udvikling, for at samle trådene mellem it og de menneskelige ressourcer.

(Maria Bay) #2

@tien @Ern_st

Jeg har snakket med Christian og han lød positivt stillet
i forhold til at komme til odense med workshoppen. Specielt med henblik
på at det var møntet unge, da han sagde at han ville have ønsket at han selv
havde haft nogle af de værktøjer, han vil undervise os i , da han var yngre.
Jeg synes at det han fortalte om workshoppen lød super relevant og interessant.

Der er mulighed for at det kan blive d. 12. juni. Ellers evt. aug/sep…

• Hvor stor pengekasse har vi?
  • Og hvad med Kørsel, går det fra vores egen pengekasse
    eller er den slags centraliset i en anden kasse?
  • Og hvordan foregår det rent praktisk - hvem skal man have fat i til betaling af events?
  • Og kørselsgodtgørelse?

(Ern_st) #3

Jeg tror at @jar kan hjælpe med at svare på spørgsmålene omkring finanserne, men jeg tænker at det måske er noget vi skal tage i en email korrespondance? (ved ikke om vi vil have tal til at figurerer offentligt på forumet…)

(Maria Bay) #4

lyder fornuftigt, har skrevet til ham,

tak for hjælpen :slight_smile:

(Maria Bay) #5

@tien @Ern_st

Dette arrangement er dødt for nu…
alt var klart, men ingen tilbagemeldinger ifht
at få udgiften/erne til kurset dækket af Prosa…

Jeg melder tilbage til min kontakt i løbet af ugen og siger at
Prosa desværre må melde pas pga at der ikke er økonomisk opbagning.

(Ern_st) #6

Jeg har lige pinget @jar igen, han kigger på det med det samme :slight_smile:

(Maria Bay) #7

Super dejligt, har lige skrevet til ham omkring priserne :slight_smile: